mandag den 11. juni 2012

Første officielle 10'er

Så var det igår at jeg skulle forsøge mig med min 2. officielle 10'er. Første gang gennemgik jeg et stort nederlag og måtte passere målstregen allerede efter de 5 km. Varmen, manglen på mad og en astma medicin der ikke gik min vej gjorde at jeg ramte muren...
Igår var jeg opsat på at gennemføre de 10, koste hvad det ville. Med musikken skruet helt op begav jeg mig ud på den blæsende tur ved strandparken.
Jeg havde forberedt mig på denne tur på alle tænkelige måder. Tjekket vejret flere steder i håb om at dmi ikke havde ret med dårligt vejr, spist og sovet godt.. heldigvis blev vejret en blanding af tv2's og dmi's prognoser og vi endte ud med blæst på vandsiden af parken, men forholdsvis tørt vejr..
De første 3 km er altid de værste, men hvis jeg bare kom ordenligt igang var jeg sikker på at jeg nok skulle nærme mig mit mål på 70m.. efter 3,6 km var jeg dog lidt uheldig og mistede min ene ørering (note to self: løb uden smykker næste gang).. tilbage og lede, på plads med ørering og musik, og videre derudaf..!!
Resten af turen gik fint, og på et tidspunkt havde jeg overskud nok til at overveje at synge højt med på min musik (second note to self: hvis du har så meget overskud skulle du måske løbe lidt hurtigere).. pludselig rundede jeg 8 km, så 9 km.. og før jeg fik set mig om var jeg tilbage på pladsen.. Med 10 km mere i benene.. Jeg nåede ikke mit mål på 70m, men tilgengæld løb jeg min hurtigste 5'er, 8'er og 10'er (sidst nævnt med omkring 5m)..
MAN MÅ GODT VÆRE STOLT - Og håbe at turen imorgen går endnu bedre..

3 kommentarer:

  1. Du SKAL være stolt! Så sejt gået på de små pusselanker ;-)

    SvarSlet
  2. Det ville da være mærkeligt andet - men super godt udgangspunkt :-)

    SvarSlet