torsdag den 4. april 2013

Transport i Go' stil..

I sidste uge holdte de fleste mennesker en velfortjent påskeferie.. Men da det kun er et år siden jeg sluttede studierne og fik min drøm opfyldt i et PhD stipendium havde jeg ingen feriedage at tage af. Så på trods af det gode vejr, og lysten til holde en fridag, måtte jeg bide i "det sure æble" og smutte på job. Grundet det dejlige vejr blev cyklen hevet op ad kælderen, og det var en dejlig tur til arbejde..
Efter en stille dag på job skulle jeg ud på en lille cykelturen hjem igen... MEN!! - da jeg kom ud hvor jeg helt bestemt mente jeg havde placeret min cykel samme morgen var den væk! I starten var jeg lidt i tvivl om om jeg var blevet distræt og havde sat den i kælderen på arbejdet - men der var den heller ikke. Jeg tjekkede udenfor 3-4 gange - men sjovt nok var den ikke dukket op på de 5 minutter :(
Min cykel var stjålet! :(
Men dagen i dag har været god. Jeg har været inde og bestille en ny cykel. En ny Cube Attention.. Og jeg glæder mig til at få den.. Vejret er så dejligt og jeg glæder mig til min første tur på min nye cykel..
Og ikke nok med det så har vi i dag fået af vide at vores nye Kia cee'd kommer om ca 2 uger...!! Det bliver SÅ fedt!
I søndags satte vi urene en time frem - vi går lysere tider i møde. Ikke kun hvad angår lyset, længden af dagen, solen og varmen - men det hele lysner - energien vender tilbage - modgang bliver vendt til medgang..
Livet er herligt og jeg ved at imorgen bliver en god dag..

Det bli’r en go’ dag - Jeg vil elske alt, den bringer!
Det bli’r en go’ dag - med dig!
Jeg vil gå på solens stråler - Jeg vil sidde på din sky
Det bli’r en go’ dag - Med dig!
Det bli’r en go dag - Du ’r min i dag
Vi ta’r i morgen som det kommer - Det bli’r en go dag!
For efter vinter kommer SOMMER!
Jeg vil gå på solens stråler - Jeg vil sidde på din sky
Det bli’r en go’ dag - Med dig!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar