tirsdag den 7. maj 2013

Rigeligt med udfordringer..

Jeg har aldrig været bleg for at tage en udfordring op, springe ud i nye ting, være inpulsiv eller det der ligner. Men i øjeblikket synes jeg at udfordringerne er mange, svære og så virker det lidt som om at de ikke har en ende..
På tirsdag er det et år siden at jeg fik opkaldet om at phd stillingen var min hvis jeg ønskede den - og tiden er godt nok gået hurtig siden da.. vi valgte at sætte lejligheden til salg og finde os et nyt hjem i jordhøjde og gerne med lidt græs.. og nu er det så lykkedes at få lejligheden solgt. Men hvor skal vi så flytte hen? Ja hvis jeg sad med den viden ville jeg nok føle mig mindre udfordret. Pt flytter vi i et lånt kolonihavehus og håber på at drømmeboligen dukker op..
Dagen hvor vi afleverer nøglerne til lejligheden er også dagen hvor jeg har lovet at lave en lille bryllupskage.. hvordan man lige opbevarer en kage til 130 mennesker uden et køleskab er måske også en af de udfordringer jeg gerne så mig foruden, men mon ikke vi får det løst så brudeparret kan få deres smukke kage...

På jobbet er der også rigeligt at se til.. altså rigeligt med udfordringer.. jeg elsker mit job og jeg elsker at forske så det er selvfølgelig nogle spændende udfordringer.. meeen det ville nu være rart hvis det der kloning virkede bare engang imellem ;)

Som sagt er udfordringerne mange og pt synes jeg godt nok familien har klippekort til det store (stadig) offentlig betalte hotel - ja pånær brormand som jo arbejder der. Aldrig tror jeg sygehuset har været brugt så meget af min familie som inden for det sidste år.. de udfordringer er jeg gerne foruden..

Men selvom livet er fyldt med udfordringer - såvel positive som negative må vi ikke give op! Vi skal følge vores drømme, kæmpe og tage udfordringerne op. Det hele skal nok lykkes en dag.. og til den tid håber jeg på at have fundet nye udfordringer - ellers bliver det hele nok lidt for kedeligt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar